Kevään toiminta:

Taas olisi aika käynnistellä kevään toimintaa myös partion osalta; viikkotoiminta alkaa 18.1.2021 alkavalla viikolla samoilla kokousajoilla kuin syksylläkin. Kevään toiminta jatkuu partioparaativiikolle, eli 25.4 asti. Tämän jälkeen alkavat ryhmien omat iltapurjehdukset joista tiedotetaan erikseen.

Kesällä olisi tarkoitus olla Lounais-Suomen partiopiirin Otava 2021 –leiri, kansainvälinen Tall Ship Race –kilpailu sekä sudenpentujen Kassiopeia 2021 –leiri. Näiden lisäksi järjestämme mahdollisuuksien mukaan purjehduksia kaikille ikäkausille. Tiedotamme myös näistä vielä erikseen lähempänä kun saamme niistä lisätietoa.

Koronavirus:

Seuraamme toiminnassamme Suomen partiolaisten ja Lounais-Suomen partiopiirin ohjeistuksia sekä rajoituksia toimintaan liittyen; koronavirustilanteen johdosta olemme ulkona suurimmassa osassa kokouksia, joten on tärkeää varustautua säänmukaisilla vaatteilla. Toistaiseksi kuitenkin voimme jatkaa kasvokkain tapahtuvaa viikkotoimintaakunhan pidämme yhdessä huolta hyvästä hygieniasta. Lisäksi suosittelemme maskien käyttöä sisätiloissa yli 12-vuotiailla sekä johtajilla. Kololta on saatavissa maskeja kaikille halukkaille.

Tule mukaan toimintaan:

Kupittaan Henrikinpojat on aktiivinen ja elävä Kupittaalla ja Kaakkois-Turussa toimiva meripartiolippukunta, mutta toimintaamme kaivataan aina lisää nuoria tai aikuisia vapaaehtoisia mahdollistmaan toimintaa.

Lippukunta järjestää aktiivista toimintaa maalla ja merellä siten, että mukaan pääsevät kaikki, myös ilman pestiä.

Jos kiinnostuit toiminnasta, ota ihmeessä yhteyttä pestijohtaja@kupittaanhenrikinpojat.fi

PS. Muistathan käydä antamassa palautetta viimevuoden toiminnasta, se on meille tärkeä työkalu toiminnankehittämisen kannalta. Palautetta voi käydä antamassa osoitteessa: https://forms.gle/JPGTJh1TAV7y8JYy9